I`VE GOT MY LIFE IN MY HANDS AND YOUR LOVE IN MY HEART.

 
 
Jo alltså. Det blev inget Helsingfors den här veckan. Det får blir ett senare projekt. Men jag har varit glad och nöjd ändå. Har mest bara suttit på soffan och pluggat (om kristendomen i nazist-tyskland till exempel) och tittat på NCIS. Hade glömt hur bra det är. Och solen har visat sig vilket gör hela livet litet vackrare. Veckans störtsta sociala bedrift blev kvällens biobesök med Jonas. Gangster Squad. Okej film, lite rörig stilmässigt, inget speciellt. Förutom Ryan Gosling då förtås. Han är mycket speciell. Och Emma Stone, henne gillar jag!
 
Annars har jag sökt en praktikplats, lyssnat på Clare Maguire (som av någon orsak alltid ger mig vårfeelis), testat årsfestfrisyrer (det är galet svårt att fläta håret med huvet upp och ner!) och köpt en hel massa böcker. 3 böcker för 12 euro på Suomalainen. Problemet var att jag hittade en massa böcker som var andra boken i en serie, och eftersom de var så billiga kunde jag inte låta bli att köpa dem. Så nu måste jag hitta första delarna nånstans också. I slutändan blir det liksom dyrt either way. Nåja. Värre laster än böcker kan man väl ha. 
2013-03-02 @ 00:24:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

På tal om böcker skulle du kunna testa glenda larkes stormlord- triologi. Jag tror att du kanske skulle tycka om den :)

Svar: Ah, tack för tipset, ska lägga det bakom örat! :)
Julia

2013-03-02 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback