I CAN`T SAY THE WORDS OUT LOUD, SO IN A RHYME I WROTE YOU DOWN. NOW YOU`LL LIVE THROUGH THE AGES, I CAN FEEL YOUR PULSE IN THE PAGES.

min utsikt just nu. för att inlägg utan bild är tråkiga. och jag gillar solen.
 
Jag vet inte vad som händer med mig. Jag håller på att bli en av DEM. De som vaknar klockan åtta på en söndag och stiger upp och är effektiva. I torsdags steg jag upp klockan sju och började plugga och i fredags stegade jag in på gymmet klockan nio utan att ha några andra tidsbestämda planer för dagen... Jag börjar känna mig som värsta pensionären. Eller åtminstone vuxen. Men det kanske är helt okej att skaffa sig lite vuxenvanor när man är en månad från 25.
2013-03-24 @ 10:11:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback