CAUSE YOU MAKE ME SURRENDER, WITH YOU I`M FORCED TO SURRENDER.

 
Den här helgen har jag totalt kopplat bort från allt här hemma. I morse när jag vaknade var jag så totalt förvirrad att jag trodde det var mitt i natten fast klockan var halv tio och jag var övertygad om att det var lördag. Hade planerat att plugga idag men det blev nog mer av en försiktig övergångsdag för att försöka plocka upp alla tankeprocesser och allt jobb jag lämnade när jag åkte iväg. Har tagit mig igenom min mail-inkorg, packat upp och kastat i några tvättmaskiner men så mycket mer har jag inte klarat av. En EC-träff blev det också på kvällen och nu är jag totalt färdig. Det var så mycket lättare för några år sedan när man kunde vara vaken hela nätterna utan problem. Nu lider jag av en sen natt i flera dagar efteråt. Ålderdomen, ålderdomen... 
2013-03-11 @ 21:29:07 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback