ALL THAT YOU DESIRED WHEN YOU WERE A CHILD WAS TO BE OLD. NOW THAT YOU ARE HERE, SUDDENLY YOU FEAR YOU`VE LOST CONTROL. DO YOU LIKE THE PERSON YOU`VE BECOME?

 
 
Det är kallt på jobbet idag. Igen. Jobbar mest bara med att få allting under kontroll inför vår påskfestival EC13. Här kan man se en promovideo för den och här kan man se lite av hur det såg ut ifjol på EC12.
 
Imorse konstaterade jag att jag efter fyra dygn med närpesbor hade gått över till att tänka på dialekt igen. Det var länge sen sist. Vanligtvis är jag nuförtiden mer bekväm med högsvenskan, men ge mig några dagar så är jag tillbaka i mina gamla vanor. Det fanns en tid i mitt liv när jag knappt kunde prata högsvenska alls även om det är det språk jag vuxit upp med hemma. Det om det. 
 
Sen tycker jag att ni ska ta och kolla in fenomenala Bastille som jag lyssnat på non stop sedan igår. Love love love it. 
2013-03-12 @ 14:03:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback