A LONG TIME AGO WE USED TO BE FRIENDS BUT I HAVEN`T THOUGHT OF YOU LATELY AT ALL.

 
Vet inte om dagen kan börja bättre än såhär! En insamling är på gång för att äntligen göra Veronica Mars till film. Man tar alltså hjälp av seriens fans för att finansiera filmen. Projektet påbörjades igår och målet var två miljoner dollar inom en månad. Efter 11 timmar var målet nått. Så det är alltså spikat att VM blir film. Happyhappy me. HÄR kan man läsa mera ifall det är nån som blir lika uppspelt över nyheten som jag. Och kolla för all del in filmen här ovanför, jag blir alldeles lycklig över att se skådespelarna tillsammans igen!
 
Ååh, jag tror jag måste påbörja ett femte varv Veronica Mars nu med detsamma. Om du inte sett den, så se den för allt i världen! Tre ynka säsonger och galet bra.
 
2013-03-14 @ 08:48:00 Filmer & Serier Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

JAA! dagens bästa nyhet!

2013-03-14 @ 12:47:32
URL: http://systertyst.blogspot.com
Postat av: Evelina

WOOOOOOHOOOOOOOO! :D:D
Oij, nu fieg jag å lust ti skoåd di igen!!

2013-03-14 @ 13:14:47
Postat av: Anonym

:) Alltså Julia, du e för söt <3

Svar: Nämen tack ;)
Julia

2013-03-14 @ 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback