I CAN THINK OF BRIGHTER DAYS, THEY WERE GOLDEN IN A WAY, WORDS WERE NOT THIS GRAY.

 
Worst. Timing. Ever. 
Just nu borde jag vara i full gång med att ställa i ordning för sommarkonferensen som kör igång på onsdag. Ska hålla i trådarna för att en femdagars konferens med flera hundra deltagare ska löpa så smidigt som möjligt. Istället växlar jag för tredje dagen mellan att sova, läsa, lyssna på podcast eller se serier jag redan sett (eftersom jag inte orkar koncentrera mig tillräckligt för att hänga med i nya handlingar). Känner mig totalt däckad med huvudvärk, muskelvärk, andningssvårigheter, skyhöga sockervärden och hela faderullan. Och sommarvädret där ute gör att det hela känns som ett hån. TYCK SYND OM MIG.
 
Nåja. Lyckades iallafall ta vara på de mer lättgenomlevda timmarna på förmiddagen och laddade upp med sju nya böcker från bokhandeln och vad som helst i matväg som jag kan tänkas bli snål på så att jag får i mig nånting ätbart. Nu ska jag trösta mig med Jess Mariano-säsongen av Gilmore Girls...
 
Njut av er lördagkväll!
...ja ä inte bitter.. ;)
2013-06-08 @ 19:39:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ånej Julia, va du måst va sjuk! Inte bra :(
Hope things will get better! <3

Ps. Vi borde träffas!


Svar: Tack finis :) De borde vi definitivt! Du kan ju int bara försvinna iväg ti andra sidan jorden utan att ja hinner träffa dej först!
Julia

2013-06-11 @ 23:06:23
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback