SING OUT IN THE AGE OF WORRY, AND SING WORRY, WHY SHOULD I CARE?

 
Har haft en riktigt rolig impuls-tjejkväll. 2/3 av sällskapet var helt nya bekantskaper och inget är ju roligare än när man träffar nya människor man synkar med på direkten. Blir lite glad i hjärtat och återfår hoppet för mina sociala kunskaper.
 
Har funderat en del på det här det här med att vara social senaste dagarna. Det är konstigt hur olika människor uppfattar en beroende på i vilket sammanhang man träffats/umgås. Ganska ofta känner jag att jag får hålla mig själv tillbaka för att inte helt ta över en diskussion eller ett sammanhang, ibland är jag lite lugnare och tystare och nån enstaka gång blir jag riktigt blyg och försvinner. Tyvärr verkar det som att alltför många mött den tysta Julia och tror att hon är den "vanliga" Julia, och det gör mig riktigt frustrerad. Ska nog ta och bli lite bättre på att synas och höras i Vasa också, och inte bara i Närpes... ;)
2013-01-13 @ 01:11:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback