SHAKE, SHAKE, SHAKE, IT`S ALL WHAT YOU MAKE OF IT, TAKE WHAT YOU WILL. YOU KNOW, KNOW, KNOW YOUR ONLY MISTAKE IS IF YOU STAND STILL.

 
Måste pausa lite i min "effektivitet". Tritoniadag är det som gäller (är fortfarande förvånad över att jag kom mig upp ur sänge imorse, men det hjälpte nog att min nattgäst Bianca redan var uppe och hade kokat gröt åt mig...). Är inne på mitt tredje artikelreferat för dagen och det börjar smaka trä. Speciellt när det handlar om teorier kring välfärdsstatens nedskärningspolitik. Inte den mest inspirerande 40-sidors artikel jag läst. Lyssnar på det här och det här och dricker mintkakao för att peppa mig en aning. Och snart åker jag hem. En timme kvar. Sen ska jag ligga på soffan med Bianca hela kvällen och imorgon blir det Närpes och inflyttningsfest. Så månne jag inte ska klara av att vara effektiv i en timme till.
2013-01-18 @ 13:20:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback