OH MY, FEELS JUST LIKE I DON`T TRY, LOOK SO GOOD I MIGHT DIE, EVERYBODY LOVES ME

 
Jag är lite till mig över att Suits har börjat igen efter världens längsta vinteruppehåll. Jag har tjatat om serien tillräckligt många gånger för att ni ska förstå att jag gillar den, så den här gången tänkte jag specificera mig en aning. Harvey Specter/Gabriel Macht. De ögonen och det leendet. Jag dör. Ungefär. Smälter åtminstone. Dessutom är Donna, Harveys sekreterare, är så galet snygg och passligt konstig. Major girl-crush indeed. Det finns så många snygga människor här i världen.
 
2013-01-25 @ 21:45:00 Filmer & Serier Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

Suits <3

2013-01-26 @ 09:52:25
URL: http://systertyst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback