IT`S CLEAR ENOUGH TO ME, THE UGLINESS I SEE IS EVIDENCE OF WHO I NEED.

 
Ibland lyckas man inte åstadkomma särskilt mycket alls. Idag var en sådan dag. Tanken var att plugga men motivationen vägrade att infinna sig. Istället låg jag på soffan och såg på House medan jag tuggade på lite sallad och kände mej febrig och onödig. Så jag slutade med det och gick till bokhandeln för att hämta ut lite böcker jag beställt. Och köpte en dokumentförstörare. Vad är väl roligare än det!? Tomorrow I will shred paper like there´s no tomorrow. Men först en stund med mina böcker och lite sömn. Man kan inte vara effektiv och nödvändig och nyttig hela tiden men man kan ju njuta av livet ändå. Thank God for that.
2013-01-10 @ 21:49:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback