I`M WAITING FOR SOMETHING BEAUTIFUL, OH, SOMETHING BEAUTIFUL.

Min teori om förväntningarna på nyårsafton stämde mycket bra. Hade en ytterst gemytlig kväll tillsammans med Jessica, Johan, Tove och Micke. Blev bjudna på trerätters i bastustugan allra längst ner i Tjärlax. Satt i bastun, smällde några raketer, skålade in det nya året kl 00:04 och blev allmänt mys-slöa efter tolvslaget. När vi sen begav oss hemåt hämtade jag upp Ika från en annan fest och det slutade med att vi snurrade runt i Näsby tills klockan närmade sig halv fem. En väldigt fin start på det nya året måste jag säga. Hejhej 2013!
 
Den sista bilden föreställer "sprakastickorna" som jag och Tove förtvivlat försökte få fart på för att kunna ta fina bilder.... Sen konstaterade vi att det nog inte var sprakastickor utan nån slags långa tändstickor...
2013-01-02 @ 16:01:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback