"I AM SARUMAN. OR RATHER SARUMAN AS HE SHOULD HAVE BEEN."

 
Det här med att jobba som vanligt är nog inte något för mig riktigt än. Jobbade heldag på kontoret idag och har varit totalt slut hela kvällen. Sov några timmar genast jag kom hem och känner mig febrigare och hostigare än på flera dagar. Ska nog inte göra annat än läsa och sova den här helgen. Men först det ultimata nörderiet part 2 - Lord of the Rings: The Two Towers Extended Edition. Oh how I love these movies och vilken tur att jag inte har koll på hur många gånger jag sett dem, då skulle det bli pinsamt. Hela första filmen kan jag i princip utantill och jag kan fortfarande citera långa scener ur den, även om jag inte är lika fanatisk som jag var när jag gick i höstadiet. ;)
2013-01-04 @ 22:23:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback