HERE TONIGHT WE CROSS THE BORDER THAT DIVIDES US AND OURSELVES.

Här kommer en hög med bilder från de senaste dagarna. Soundtracket finns här. Enjoy.
 
Inledde helgens trevligheter med att få besök av Bianca på torsdag. Långa behövliga diskussioner och en hel del tyst slöande också. Damen själv fastnade inte på bild, men när jag en morgon blev bortskämd med färska scones kunde jag inte låta bli att dra fram kameran. På lördagen skiljdes vi åt och jag åkte iväg till Närpes för att gosa med kattbebisarna en sista gång innan de flyttar.
På kvällen blev det inflyttningsfest hos Ika med bland annat dessa snygga människor. Man blir ju glad bara av att titta på dem.
Kylskåpspoesin som Ika fick i inflyttningspresent blev till stor glädje. Mest för gåvogivarna själva. Som att bygga pussel fast roligare.
Jag och Tove blev überkreativa och skrev många fina (och några mindre fina) hälsningar på kylskåpet. Sen bar det iväg till Logen där det fanns ett visst överflöd av raggare. Riktigt rolig kväll. Dessutom lyckades jag ta mig hem relativt tidigt (innan valomerkki iallafall...). Tummen upp för mig.
På söndag blev det att traska iväg till bussen och åka hem till Vasa för att sjunga i kyrkan. Fina grejer. Fina människor. Överlag mest bara fint hela tiden.

Avslutade helgen med att äta nachos (eller egentligen mest ost) och ligga på soffan med dessa favoriter. 
 
Sämre kan man ju ha det tycker jag.
 
(Har snattat två av bilderna från Anns instagram och en från Sions instagram.)
2013-01-20 @ 23:22:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: T

"ett visst överflöd av raggare"... höhöhöhö

2013-01-30 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback