FAVORITER SOMMAREN 2012

Sommaren 2012 var helt klart en av de bästa på länge. Att jobba halvtid och dessutom ha två veckors full semester var ultimat. Jag gick nog lite överstyr när jag skulle välja bilder, men allt det här gör mig så glad så det gör inget. Det är ju med mörka vinterkvällar i baktanke jag tagit alla bilder och sparat alla minnen.
 
Satt nere vid stranden varje ledig sekund, också innan det var tillräckligt varmt för att sola.
Tillbringade flera sköna kvällar i ute i Sundom.
Slöade så mycket jag bara hade tid med.
Ordnade Gardenparty och hade allmänt hög festfeelis.
Hade några perfekta kvällar nere i Kronvik. 
Firade midsommarafton på Malin&Jonas förlovningskalas med bland annat dessa fina.
Firade midsommardagen vid Andra Sjön. Perfekt.
Random Vassorhelg tillsammans med bl.a. Snygg-Mathias
Tio dagar av galenhet på KDS.
Strampenmiddag och klassfest med älskade 9D.
Villaliv med syster och mys med hennes kattungar.
Slödag på bryggan med Tove och Jessica.
Sommarmat, sommarhand och sommarben.
 
Helkväll med legenderna Nicke och Beni.
Picknick på Strömsö och teater med David och syster.
Sommarens ljuvligaste båttur tillsammans med favoriterna.
Vasa invaderade Närpes en kväll.
Hade mitt älsklingsfår som inneboende en hel vecka.
Hängde med fint folk på Konstens natt.
Lyssnade till Jerusalem på Humle.
Var med på ännu ett gardenparty och hade privat köksunderhållning av Jakke och Simon.
 Många långa Strampenkvällar.
Sommarfötter och kräftkalas.
Och avslutningsvis festival med Johannes och Jonathan.
2013-01-03 @ 16:32:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback