LOOKING AWAY TO A VIOLENT SKY, THERE´S A DEEP DARK RIVER RISING ON THE INSIDE.

 
Här kommer ett argt inlägg, varsågoda! När jag skulle gå i duschen här på förmiddagen kom det bara brunt vatten ur kran. Nu, när jag ska fixa lunch, fräser och sprättar kranen fortfarande bara ut brunt vatten. Ringde disponenten och frågade vad som var fel, och tydligen håller de på och byter kranar och nån pump, men att det kunde leda till problem för de som bor i huset hade de inte alls tänkt på. Och jag blir så arg. Har de liksom ingen skyldighet att meddela hyresgästerna i förväg ifall vattnet kommer att vara oanvändbart!? Som tur är så har jag inga stora planer idag så att gå runt oduschad är inte världens undergång, men jag börjar bli seriöst hungrig! Extremt dålig stil, och samma sak har hänt förr. 
H. Sur och hungrig hyresgäst
2013-02-15 @ 13:10:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

Life at kinamuren all over again! mysigt värre...

Svar: Jepp, fast där fick man iallafall veta om när vattnet sku vara borta! Även om dom också had aningen dålig stil meddela dom iallfall va dom höll på me...
Julia

2013-02-19 @ 08:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback