IF I HOLD YOU TONIGHT I MAY NOT LET YOU GO.

 
Mitt i allt blev det fart på mig och plötsligt har jag en massa roliga saker inplanerade de närmaste veckorna. Planen för den här veckan är att ta mig till Helsingfors. Fortfarande osäkert, men jag hoppas på att jag lyckas. Veckan efter det åker jag först på födelsedagskryssning med 16 andra partytyper och sen stannar jag i Åbo på Österbottniska Nationens årsfest. Och helgen efter det blir det födelsedagsfest i Närpes. Det känns fint. Jag behöver nog lite roligheter att se framemot.
 
Så ikväll har jag varit hos syster och provat hennes äldstes dans-utstyrsel. Fint att kunna knycka långklänningar av sina småsystrar istället för att behöva investera själv. Det här blir hur bra som helst. Efter fem år som studerande är det till sist dags för min första årsfest. Känner att det är dags nu, medan jag ännu har chansen. 
2013-02-24 @ 23:20:26 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback