HOW DO THE LEAVES LOOK SO ALIVE WHEN THEY`RE DYING? AND HOW ARE YOU SO BEAUTIFUL WHEN YOU`RE CRYING?

Stjäl en torsdaglista av niotillfem.
 
En bild på dig nu:
 Hejhej. Här är jag och mina favoritkuddar. Mitt finaste Stockholmköp.
 
Ditt skrivbordsunderlägg på datorn:
 How very hipster of me...

Högst upp i din facebook-feed just nu:
 

Din senast pinnade bild på Pinterest:
 Har inte varit så Pinterest-aktiv på sistone men där finns mycket fint. Nördar mera på Tumblr nuförtiden. Check it out, jag repostar fina saker och smarta ord mest hela tiden.

 
Låten som spelas nu i ditt Spotify:
Hold You In My Arms - Ray LaMontagne
 
Senaste nedladdningen i itunes?
Fredagspodden med Hanna&Amanda
 
Senast skrivna anteckningen i din mobil?
Värmeljus
Julstjärna
Ljusstakar
 
(skulle handla julpynt till kyrkan igår och tyckte tydligen det var för mycket att komma ihåg...)
 
Din plan för kvällen?
Var påväg till kyrkan men är alltför trött och frusen (surprise surprise) så nu är planen att ligga hemma på soffan och maratonkolla Firefly. Älskade älskade Firefly. Best in the ´verse!
 
2013-12-05 @ 18:43:25 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback