DON`T YOU KNOW, DON`T YOU KNOW, I CAN`T CHANGE MY MIND THIS TIME.

 
Har väntat på nåt nytt från Donkeyboy sedan jag lyssnade sönder deras tidigare skivor förra hösten. Så nu har jag totalt snöat in på deras nya singel Triggerfinger. Många tummar upp!
 
Annars sitter jag på biblioteket och pluggar globalisering idag. Ska tenta bort en kurs nästa måndag. Jag jobbar också min sista vecka i Sion den här veckan. Så från och med nästa vecka och fram till nyår jobbar jag på internatet några kvällar i veckan och skriver gradu på heltid. Ska göra mitt bästa för att bli så färdig det bara går redan till julen. Så ser vi vad som händer sen. Jag har ingen aning. Men det känns bra!
 
Sådär allmän uppdatering om vad som är på gång i mitt liv ifall nån missat det. Nu åter till Bauman och spänningen mellan globalisering och lokalisering...
2013-08-26 @ 12:02:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback