CAUSE THIS IS WHERE I END, RIGHT WHERE YOU BEGIN, THIS IS WHERE I DRAW THE LINE, THIS IS WHERE THE OLD ME DIES.

 
Har lyssnat på Disciple nonstop de senaste dagarna. Många år sedan sist, men just nu är det här precis vad jag behöver i musikväg.
 
Har jobbat två kvällar/nätter på nya jobbet nu och trivs riktigt bra. Trevliga studernaden och många långa intressanta diskussioner med min kollega. Men trött blir man. Är lite rädd att jag ska förstöra min dygnsrytm igen eftersom jag jobbar kl 17-02 och sällan somnar innan 3 på natten när jag till sist kommit hem.
 
Idag ska jag iallafall försöka ta det lugnt. Har en massa skolarbete jag borde få undan innan nästa veckan men det får jag ta i helgen. Behöver några timmars lugn och ro idag. Det tar på krafterna att försöka kombinera två jobb.
2013-04-26 @ 14:12:07 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback