WELL YOU REALLY GOT ME THIS TIME AND THE HARDEST PART IS KNOWING I WILL SURVIVE.

 
Och så var det ju det här med att lyckas koncentrera sig på att skriva kursdagböcker när Supernatural är alltför spännande. Har haft paus på flera månader i mitt tittande, men nu har jag tagit mig igenom största delen av andra säsongen under den här veckan. Det blir bättre och bättre, och allt svårare att slita sig.
 
Men jag har faktist hunnit med en hel del annat idag också. Som ränna runt på stan i timmar och utträtta ungefär hundra småärenden. Och planerat en lite småperfekt helg. Ikväll blir det musikal på Wasa Teater med mamma&pappa. Imorgon ska jag plugga och gymma på dagen och partajja på kvällen. På söndag blir det brunch med ett födelsedagsbarn och kyrka och sen börjar jag den nya veckan med en timmes helkroppsmassage på måndag. Prima skinka.
2012-09-28 @ 17:01:00 Filmer & Serier Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback