I AM DONE WITH MY GRACELESS HEART, TONIGHT I`M GONNA CUT IT OUT AND THEN RESTART.

Jag tillbringade min gårdag i salongen tillsammans med syster. Eftersom hon inte hade några kunder inbokade fick hon istället äran att fixa mitt hår och i utbyte diskade jag och fungerade som miniräknare. När det blev mörkt kom Emelie och Cattis förbi och visade sina fire-skills. Imponerande. Sen blev det fredagsmys med Evelina, Anders, kattungarna och HIMYM. Skön dag! Nu ska jag knapra i mig lite godisrester till frukost och sen inleda min lördag med en tur till simhallen.
 
 
2012-09-08 @ 10:04:15 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

WOOOW, vilka söta kattungar!! :D

2012-09-08 @ 15:30:49
URL: http://livingthelifeilove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback