BUT I`M RIGHT HERE, AND YOU`RE RIGHT THERE. WILL YOU TAKE THIS WALL I BUILT AND TEAR IT DOWN?

   

Dagens sysselsättning på bild. Tillbringade förmiddagen i simhallen med gym och simning och resten av dagen har gått åt till att läsa. Och en del slösurfande på lookbok som bara leder till habegär min budget inte håller för. Det regnar ute och är allmänt höstmysigt. Om jag hittar lusten kanske jag tar mig ut för att träffa folk ännu ikväll, men som jag konstaterat många gånger förut så trivs jag ibland lite för bra med ensamheten. Och böckerna. 
 
Efter att ha sprungit framför en gymspegel idag har jag förresten äntligen kommit fram till varför jag får så sjukt knä och smalben på höger ben när jag promenerar och springer. Jag vrider nämligen benet helt snett. Vad gör man åt sånt? Och vart ska man gå för att kolla upp det?
2012-09-14 @ 19:45:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Becka

ooh, du tog mitt tips! e dendär undre tredje boken???? :o ja lånar den sen! hehe

2012-09-14 @ 22:01:29
URL: http://withflowersinmyhair.devote.se
Postat av: Rita

Har du kollat att knäet och stårtån pekar åt exakt samma håll? Ett vanligt fel som gör ont i knäet är att tårna pekar åt litet annat håll än knäet. Går bra att kolla då du går eller springer.

2012-09-17 @ 06:39:10
Postat av: Elina

Ja tror att en ortoped borde kunna undersöka det. :)

2012-09-18 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback