THEN I STARTED RUNNING TO FEEL MORE ALIVE, TO WAKE UP MY SENSES THAT HAD SLOWLY DIED.

På kontoret tidigare idag.
 
Den här veckan har börjat riktigt bra. Inledde med ett positivt sjukhusbesök, en fin kaffedejt och inspirerande teamträff på måndagen. Igår jobbade jag flitigt, gymmade med syster och tog värsta härliga långpromenaden med älskade Lina. Och idag hade jag planeringsflyt och satt på jobbet tills klockan närmade sig sju. Lite zumba, en sallad och ett Hart of Dixie-avsnitt senare sitter jag nu här och lyssnar på Mads Langer och planerar helgen. Jag har feelis. Vilket är helt hemåt efter att ha varit smått nedstämd och trött/rastlös på sistone.
 
2012-10-24 @ 23:08:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback