THE GRACE YOU ONLY RAN FROM, THE BRIDGES THAT YOU BURNED, THE PEACE OF MIND YOU LEARNED TO LIVE WITHOUT, I HOPE YOU FOUND IT NOW.

Och känslan som infinner sig när man kommer hem kl 23 efter en lång och intensiv dag och inser att man faktist har råd och möjlighet att ge sig själv ledigt följande dag. Det är en skön insikt ska jag säga er. Det har varit ganska mycket den här veckan, med en hel del pluggande, skola och jobb. Hade planerat in en pluggdag imorgon också, men jag har faktist ingen större tidspress just nu. Så i och med att jag alltid jobbar söndagar är jag nog värd en ledig fredag imorgon. WIN.
 
Ikväll har vi haft Heartbeat samling i kyrkan igen, och hela dagen har gått åt till förberedelser. Mina fötter är döda än en gång. Men det blev fint, och ibland kan det vara väldigt tillfredsställande att vara trött. När man vet att man har rätt att vara trött, när man verkligen gjort nåt, och när man vet att man har tid att vila. Så nu ska jag läsa en stund och sen sova. Tack och gonatt!
 
2012-10-04 @ 23:17:00 Kyrka Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback