NO AMOUNT OF COFFEE, NO AMOUNT OF CRYING, NO AMOUNT OF WHISKEY, NO AMOUNT OF WINE, NO NO NO NO NO, NOTHING ELSE WILL DO, I`VE GOTTA HAVE YOU.

Idag hade jag tänkt vara flitig och plugga. Jag tog mig till skolan men istället för att studera satt jag på kårkansliet och letade Sverige- och södernresor med Jessica. Oj. Och ikväll hade jag tänkt pröva på LatinMix på gymmet men nu sitter jag hemma med en kropp och en febertermometer som ropar efter vila. Så istället är det tredubbla sockor och tröjor som gäller, nerbäddad under filten på soffan. Ibland känns livet liksom lite extra kyligt. Men jag klagar inte. Sov just en timme, Joe Purdy sjunger för mig och bra böcker finns det att läsa. Önskar bara att jag hade en lite bekvämare soffa att ligga på. 
 
2012-10-15 @ 18:53:43 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback