IT´S TOO COLD OUTSIDE FOR ANGELS TO FLY, ANGELS TO FLY.

Igår hade jag och Evelina en riktig pluggdag. Hann sitta både i Academill och på Tritonia och jag hann plugga etik (och bestämma mig för att hoppa av kursen eftersom den är tråkig och jag inte behöver den) och påbörja litteratursökningar för magistersuppsatsen. Sen blev det köttfärs hos mamma&pappa och fredagsmys med säsongsstarten av Vampire Diaries och Arrow. Och mitt i allt befann sig jag, Jonas och Simon på DOM, där vi lärde oss att en fågelspindel kan leva i 20 år, George Clooney har spelat i Return of the Killer Tomatoes och att kapp kun kaa är tack på thailändska. 
 
Idag regnar det och jag ligger på sängen och läser. Ska ta mig till gymmet nån gång under dagen, men mycket längre än så har jag inte kommit i mina planer än. 
 
 
2012-10-13 @ 11:47:46 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback