IF YOU TELL ME YOURS I´LL TELL YOU MINE AND WE WILL CLEAN THE COBWEBS OUT OF ONE ANOTHERS MINDS.

Min stora plan för dagen var att plugga flitigt. FAIL. Istället har jag pimplat te, låssasjobbat och sett på onödigt många avsnitt av New Girl. Ibland lyckas man liksom inte riktigt komma igång med dagen. Att febertermometern är i aktivt bruk och måendet allmänt sunkigt gör mig inte direkt mer effektiv. Så efter en kort snöpromenad (med alltför många nära döden halknings-upplevelser) blir det nu mera te och mera New Girl. Kanske jag kan vara effektiv imorgon istället.
 
2012-10-29 @ 20:31:54 Filmer & Serier Permalink


Kommentarer
Postat av: Becka

exakt som jag! just när man måst räkna massa matte så kommer man på att man ska si new girl. haha :D

2012-10-29 @ 21:00:25
Postat av: lottaregina

new girl <3

2012-10-30 @ 15:31:13
Postat av: Jossan

NEW GIRL for president!!

2012-11-01 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback