BETTER THAN ALL THIS WORLD, BETTER THAN ALL I KNOW, BETTER THAN LIFE ITSELF.

 
 
Cause You alone are better than life
Than anything in this world
Cause You alone are all that I want
In everything You are good
I stand in awe of all that You are
I stand in awe of You
 
Såhär i efterhand ångrar jag extremt mycket att jag inte lyckades göra rum i min ekonomi för att åka till Stockholm på Hillsong Conference i helgen tillsammans med min syster och andra fina människor. Det hade nog varit riktigt bra för mitt nu ganska uttråkade, trötta och stillastående jag. Om inte annat så för musiken. Nu andas jag istället genom att vrida upp volymen och ligga på golvet en stund, och i eftermiddag blir det bändövning och kyrka.
2012-10-14 @ 11:21:00 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback