AND SAY YOU`VE LOCKED SOME FIRE AWAY TO SET LIGHT TO ME SOME SURPRISING DAY.

 
Lallala. Den här veckan har jag balanserat mellan att vara ordentligt sjuk och lite väl aktiv. Jobb, trevliga luncher, bio, shopping, bandövning och annat trevligt blandat med sängliggande och överdriven konsumtion av serien Castle (maratonprojekt FTW). Men nu börjar magen vara i skick igen och imorgon kör jag på helt som vanligt - vilket innebär att träningen återupptas. När det gäller min diabeteskoll har det varit lite sämre den här veckan, med mycket höga värden och jag undrar om det har nåt att göra med att jag varit sjuk. Åtminstone vid infektioner stiger alltid blodsockret extra mycket. Men förhoppningsvis börjar det flyta på som vanligt nu när jag känner mig bättre. Ja, så mycket intressantare än så blir det nog inte ikväll. Adjö.
2012-11-09 @ 00:04:00 Filmer & Serier Permalink


Kommentarer
Postat av: Ella

Ah! Castle är så bra!

2012-11-09 @ 15:31:54
URL: http://eleonoree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback