NO I´M NOT ALRIGHT, I KNOW THAT I`M NOT RIGHT. FEELS LIKE I TRAVEL BUT I NEVER ARRIVE. I WANNA THRIVE NOT JUST SURVIVE:


Jag är av någon totalt oförklarlig orsak helt såld och samtidigt aningen småstörd på den här låten. Så därför får den hamna här. I brist på annat.

Jag kan låssas skylla min fråvaro på att mitt 100 M internet blev dyrt och jag nu har fightats med mokkula-nät en månad. Men idag borde jag få mitt nya 20 M modem, så kanske det blir ändring. Eller så int. Det har nog mest med humör och inspiration att göra. Nowadays går all min fritid åt till att läsa böcker, väldans bra böcker. När jag inte jobbar eller studerar alltså.
2012-03-20 @ 17:26:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback