MIDSOMMAR DEL 2: NYKARLEBY

 
 
 
         
  
 
Efter en sväng upp till lägenheten för att packa om väskan hoppade jag på lördag eftermiddag i bilen med David, Fredrik och Edith och körde iväg mot Nykarleby och min kära Hanna (och några till). Tillbringade hela kvällen nere vid Andra sjön. Inga stora planer och kravlöst sällskap. Vi grillade, åt raberberpaj på bryggan, spelade Alias, njöt av solnedgången, filosoferade över livet, skejtade och hoppade höjdhopp och bara annars njöt av tillvaron. När solen började gå upp igen åkte jag och killarna tillbaka mot Vasa, och jag kunde inte låta bli att sitta och småle hela vägen hem. Just nu njuter jag konstant, och det är väl bara att tacka och ta emot när livet är så här härligt!
 
2012-06-25 @ 00:32:43 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback