MIDSOMMAR DEL 1: NÄRPES

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh. Jag blir glad ända in i själ och hjärta när jag får umgås med de här människorna. 
Midsommarafton firades med förlovningsfest för Malin & Jonas nere i Rangsby. Där fanns en massa människor, smörgåstårta och fint väder. Jag fick leka med Ika och tönta mig med resten av mina favoriter. När festen var slut bäddade jag ner mig på Tove & Mickes vardagsrumsgolv, och lördagen inleddes sedan med frukost ute i solen. Hann dessutom träffa Evelina & Anders en stund innan bussen åkte tillbaka till stan.
Happy happy, joy joy!
 
 
2012-06-24 @ 21:28:49 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa K.

Ljuvliga bilder!

2012-06-25 @ 10:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback