I WATCH THE STARS FROM MY WINDOW SILL. THE WHOLE WORLD IS MOVING AND I`M STANDING STILL.


Bilderna ovan har Daniela fotat och plockat ihop, och motiven är från gårkvällens fest i Karperö. Eftersom vår kära Julia blivit politices magister bestämde vi oss för att överraska henne med fest hemma hos Hanna & Jonathan, och det blev fantastiskt trevligt. Somrig mat, trevligt folk och fantastiskt charmiga bebisar. Själv lyckades jag inte ta några bilder, jag blir aningen för distraherad för fotograferande när det finns många människor runt mig...

Annars kan jag konstatera att den här veckan blivit ganska tung. Nackdelen med att ha ett flexjobb är veckor som denhär, när man inte jobbar särskilt intensivt men ändå jobbar dygnet runt hela veckan. Det finns alltid något kvar som måste ordnas och samtal som måste ringas. Idag har jag iallafall hunnit med en del sista minuten-förberedelser inför söndagens Garden Party i Sion och dessutom fått ordning på min egen lägenhet. Nu skulle jag helst stupa i säng eller kasta mig på en strand, men nu ska helgens ungdomsledarweekend förberedas (jag gör saker i tid, I know...). 
2012-06-15 @ 13:13:31 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback