BUILD ME A HOME INSIDE YOUR SONG.


Har sett Snow White and the Huntsman ikväll. Sevärd film, men trailern gav mig så höga förhoppningar att jag blev smått besviken när jag väl satt där i biosalongen. Det som störde mig mest (förutom Kristen Stewart) var "stilhoppen". Det var som att de försökt göra för många saker på en gång men inget riktigt fastnade eller berörde. Men Chris Hemsworth som spelar jägaren var iallafall sjukt snygg - så snygg att jag nu måste ta mig tid att se Thor som jag tidigare dissat.

Biotittandet skedde till den nu 23-åriga Hannas ära, och vi tog nästan upp en hel stolsrad med vårt gäng. Efter filmen åkte vi till Fredrik och åt äppelpaj och gosade med finaste vovven. Överlag väldigt trevlig kväll. (Det kan ju liksom inte bli misslyckat när man har med Söderlundare att göra.)
2012-06-09 @ 01:01:49 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback