WHAT CAN I COMPARE YOU TO, WHEN EVERYTHING LOOKS LIKE YOU?

'
 
  
 
Här kommer sista delen med Vassor-bilder. Jag åkte hem igårkväll för att hinna vila upp mej inför helgen, medan de andra fortsätter ännu tills ikväll. Vi har haft några gråa dagar med mycket inomhusprogram och lite bilder, men igårkväll kom solen fram igen. Vi ledare visade upp vårt episka drama och deltagarna torterade oss med värsta stafetten jag nånsin sprungit. De fick några vattenhinkar över sig som tack. 
 
Det har varit tio fantastiska dagar med fantastiska människor och jag måste säga att jag är lite småkär i vårt ledarteam - det har varit en lyx att få hänga med såna människor dygnet runt, och helt galet har det blivit. Eventuellt kanske jag delar med mig av lite filmer längre fram...
2012-07-13 @ 11:49:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback