TURN IT UP NOW, LISTEN LOUD AND CLEAR, JUST BECAUSE YOUR PRESENT DOESN`T MEAN YOU`RE HERE.

 
Gårdagen var smått perfekt. Efter ungefär fyra timmar sömn vaknade jag av mig själv och traskde iväg till föräldrarna på lunch. Somnade på deras soffa några timmar och vaknade passligt till middagen. Sen blev jag bjuden på bio (Spiderman - gillades starkt) med värsta bästa gänget. Till sist blev det nachos hos mig och min säng svämmade över av fina människor. Kring fyra gick de sista hem och jag tog natt. Bättre chill-lördag kan man knappast ha.
 
Nu ska jag kolla det senaste avsnittet av Suits och sedan bär det iväg till Strömsö på picknick med kyrkan! 
2012-07-15 @ 12:46:43 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback