THIS IS THE STARTING OF MY GREATEST FEAR. I`M ALL PACKED UP, GETTING OUT OF HERE.

Just nu känns det som att jag vill rymma iväg någon helt annan stans i några månader för att fundera ut mitt liv. Den senaste veckan har varit en helt perfekt semestervecka, men samtidigt har jag känt mej så instängd och begränsad så fort jag tänkt på hösten som ligger framför. Jag måste hela tiden påminna mig om att jag egentligen kan göra precis vad jag vill, och att det faktist är mitt liv och ingen annans. Det största problemet är väl egentligen att jag inte vet vad jag vill. Och jag är ingen långsiktig planerare, men just nu skulle det kännas riktigt bra att åtminstone veta lite vart jag är påväg.
 
 
2012-07-30 @ 16:23:30 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback