SEEMS EVERYTHING AROUND HERE STAYS LIKE STONE.


 
Har haft en så sjukt bra kväll med min gamla högstadieklass. 12 av 16 pers var samlade och jag kan bara konstatera att jag är lite småkär i alla de här människorna! De flesta träffar jag fortfarande med jämna mellanrum, men några har jag knappt sett alls sen vi slutade högstadiet, och dem var det förståss extra roligt att träffa. Humorn var lika låg som alltid, alla samtal spårade ur och vissa föredrog att inte använda byxor - eller kläder överhuvudtaget. En stor del av bilderna som togs är cencurerade och kommer aldrig att publiceras någonstans, men jag är rätt säker på att det går att hitta tre fina stjärt-avtryck på fönstren till Högåsens bastustuga... Där efter fyra på natten städade vi undan och skiljdes sedan åt med planer på att göra detta till en årlig tradition.
 
För att göra natten om möjligt ännu bättre kom jag hem till ett fullproppat kylskåp efter att ha levt alltför många veckor på luft och vatten. Tack mamma!
 
Att skriva blogginlägg är det ultimata sättet att lugna ner sig efter en bra natt, men nu behöver jag verkligen sova!
2012-07-14 @ 05:15:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback