I`VE TRIED TO FIND THE PERFECT WORDS, I`M STILL OUT THERE LOOKING FOR THE ONES THAT YOU DESERVE.

 
Här kommer dagens uppdatering från Vassor. Idag anlände lägerdeltagarna, och efter att vi ledare varit på plats ett dygn finns det redan insideskämt i överflöd. Jag skrattar mest hela tiden. Bästa möjliga ledarteamet har vi också. Konstaterar än en gång att jag är aningen lustig i och med att jag trots mitt extrema behov av private space och egentid trivs så väldans bra på läger och team. Som bäst är vi 31 pers intryckta i en liten lägergård. 
 
Nu ska jag bara ta en snabbgenomgång av undervisningen jag ska hålla imorgon och sedan blir det sängen. Tack och gonatt! 
2012-07-04 @ 23:01:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback