I`M NOT READY TO LET GO, CAUSE THEN I`D NEVER KNOW WHAT I COULD BE MISSING.

 
"But that was how things often went, it seemed. Some important decisions were made on a battlefield or in a conference room. But others happened quietly, unseen by others. That didn´t make the decision any less important to Sazed. He would believe. Not because something had been proven to him beyond his ability to deny. But because he chose to."
 
The Hero of Ages - Brandon Sanderson
 

Den här veckan befinner jag mig på Bergö med familjen. Gör inte så mycket annat än att sova i solstolen, äta, umgås med familjen och läsaläsaläsa. Som bäst har jag några få kapitel kvar i sista Mistborn-boken, så den ska läsas ut ännu inatt. Det var allt. Tack och adjö.
2012-07-17 @ 23:25:59 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ärlige Ashen

Och helhetsintrycket..? :)

Svar: Överlag bra, men inte det bästa jag läst. En del lite för tröga partier, och för utförligt beskrivna fightscener - dem skummar jag bara igenom, jag bryr mig inte hurudana slag dom slår eller hur mycket metall dom skjuter iväg.. Slutet gick lite för fort med tanke på hur utdragen storyn ändå var. Men som sagt, överlag bra och läsvärt. Annorlunda än det mesta andra jag läst. Förutom en lite för trög start gillar jag nästan första boken bäst - när Elend fortfarande är rörig och charmig och Kelsier ännu är med.
Julia

2012-07-18 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback