DEEP DOWN THERE`S A HOPE INSIDE, YOU`VE GOT WINGS BUT YOU`RE SCARED TO FLY.


Idag skulle jag plugga. Istället vaknade jag alltför sent, åt frukost/lunch, gick i duschen och åkte iväg till Närpes. Närpes - i lagom doser - är bra för själen. Det blev pizza och reseplanerande med Ika och Jessica. Om allt går som det ska sticker vi till England och roadtrippar i sommar. Och om allt går som det ska sticker jag till Jordanien och solen med Emilia om nån vecka. Leva livet medan man kan liksom.

Hann desssutom träffa mina små finisar ikväll. Drömma lite för år 2012. Och prata sönder mej med syster i bilen på väg hem.

Konklusionen: Fin dag.
2012-01-05 @ 22:28:33 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback