OH MY DALING, KEEP YOUR HEAD UP, KEEP YOUR HEART STRONG, KEEP YOUR MIND SET IN YOUR WAYS.


Blev lite småkär i den här låten alldeles nyss. Och om ni vill ha ett annat tips kan jag rekommendera Ben Howard som jag lyssnat på nonstop de senaste dagarna.

Idag har jag haft en ovanligt välfylld arbetsdag, med bland annat de första förberedelserna inför årets EC-konferens. Pepp! Sen blev det några timmar på café de Paris med världens finaste ML och några timmar jobb hemma på soffan innan Mathias kom över och chillade och klockan blev alltför mycket. Life is good. Jag är alldeles tillfreds med tillvaron. Det är inte alls särskilt perfekt, men det finns så sjukt mycket att vara glad och tacksam för, så då kan man ju vara smart och fokusera på de sakerna. Om jag får säga som jag tycker alltså.
2012-01-26 @ 00:08:56 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback