JUST BECAUSE YOU`RE PRESENT IT DOESN`T MEAN YOU´RE HERE

Igår var det Jeppisutflykt med församlingen som gällde. Riktigt mysigt även om jag var alldeles för trött. Kvällen var alldeles oplanerad men plötsligt stod en hög med folk nedanför mitt fönster och ville slippa in, så då blev det att hänga hos mig en stund och sen fara iväg och se på Sherlock Holmes. Tycker att jag mest bara sett skräpfilmer på sistone men den här var riktigt bra, även om jag fortfarande var lite för trött för att hänga med helt.

Idag är det pluggdag som gäller. Nästa vecka blir aningen fullspäckad så det gäller att jobba undan så mycket som möjligt nu.

2012-01-07 @ 13:32:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback