EVERYTHING MUST START AGAIN ANEW, EVERYTHING JUST GOES THAT WAY MY FRIEND

Denhär veckan har varit en trött vecka. Mycket av det jag hade planerat har bara lämnat ogjort, till förmån för huvudvärk, trötthet, Supernatural och en hel massa Temple Run (iphonespel).

Och ikväll, efter lite jobb och ett fint söndagsmöte har jag bäddat ner mig på soffan med räksallad och dansfilmer. Gotta love dansfilmer. Igår såg vi Grease (som iofs är mer musikal) och nu har jag just sett remaken av Footloose. En av mina absoluta favoriter, Center Stage - turn it up, blir kvällens avslutning. Måste erkänna att jag är aningen svag för Kenny Wormald som spelar i både Footloose och Center Stage...

Imorgon blir der Närpes (om bilen behagar starta i kylan), och sen - sen ska jag försöka bli effektiv.
2012-02-05 @ 21:18:12 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-06 @ 20:37:59
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback