YOU CAN`T FIND YOUR WAY THROUGH THE BLACK SO YOU PRAY FOR LIGHT.

 
Som kontrast till min egen materialistiska önskelista i det tidigare inlägget kommer här något heelt annat.
 
För tionde året i rad ordnar vi från Sion julprojektet God Jul Vasa. Genom det hjälper vi 150 familjer med matpaket och julklappar. Idag är det dags för välgörenhetskonsert till förmån för de behövande familjerna i Vasa och facebook-eventet hittar ni HÄR. Så om du inte har annat för dig kl 17 idag tycker jag att du ska komma till Sion och lyssna till julmusik av Rombergs och ta del av julstämningen. Inträdet är fritt men vi tar upp en frivillig gåva till förmån för God Jul Vasa. (Dessutom får du en liten insyn i vad jag jobbar med - på sistone har det känts som att jag blir mer och mer av en eventplanner.)
 
Om du inte har möjlighet att vara med idag men ändå vill vara med och understöda finns kontonummern här ovan. Märk betalningen med "God Jul Vasa". Dessutom finns det möjlighet att vara med och hjälpa till med paketeringen av alla julklappar på lördag 15.12 kl 12 i Sion. Ta med din egen sax så går det smidigare! Om man vill vara med och köra ut matpaket och julklappar kommer detta att göras på lördag den 22.12. Vi börjar tidigt på morgonen och fortsätter hela dagen så det är bara att dyka upp i Sion när man vaknat. 
 
God Jul!
 
2012-12-09 @ 11:06:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback