I NEED SOMEWHERE I CAN DRIVE ALL NIGHT, OUT INTO THE DARKNESS, FOLLOW THE HEADLIGHTS DOWN.

Rebelliska lungor och hals säljes till högstbjudande! Eller ges bort gratis. En upprorisk kroppstemperatur kan man också få på köpet.
 
Dagens bedrift var att sitta igenom en tvåtimmars biofilm (Twilight) utan alltför många hostattacker. Lyckades inte alltför bra, och om det inte sker någon drastisk förändring under natten får jag nog ställa in morgondagens planer rörande The Hobbit. Längtar efter att få se den, men att sitta och ha dåligt samvete i tre timmar för att man stör andra känns inte helt lyckat. Den filmen ska jag se utan störande distraktioner.
 
Nu ska jag tillbringa resten av fredagen med att se film hemma där jag inte stör nån annan än mig själv och grannen.
 
2012-12-14 @ 19:58:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback