WE GOT JUST ONE LIFE, TONIGHT WE`RE RUNNING ALL THE LIGHTS, TRYING TO BREAK FREE, LIKE A RUNAWAY.

Jag håller på och gör en "bra saker med hösten-lista", för att kunna förbereda mig mentalt på mörka morgnar och kallt väder. Hittills har jag kommit på tre punkter. 
 
1) Höstshopping
2) Jag får planera in roliga saker i min nya rosa kalender (har försökt klara mig med datorns/telefonens kalender ett halvår nu, men jag blir så frustrerad när jag inte har nåt att klotta på och skriva random listor i)
3) Kranvattnet i min lägenhet borde äntligen börja bli kallt!
 
De två första har jag redan tjuvstartat med, medan den tredje nog ligger långt framåt i tiden. Jag köpte iallafall världens bekvämaste jeans för 20 evärt idag. Och nu ska jag hoppa i duschen och dra på mig nämnda jeans, för snart bär det iväg till Närpes med David. Och vad som händer när vi kommer dit är det ingen som vet. 
 


2012-08-03 @ 15:56:59 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny

tu kan ju å lägg till på liston: att träden var så fiin ti skåd åp,man får buri använd mysiga tjocka stickatröjor å stickasåckan, å tända ljus å facklor tå kvieldan var mörk, man kan ga skogspromenader utan att behöv oro se fö ti träff på äckliga krälande saker, åså får man buri si framemot vinter å snö.. :) å vi sku ju it oppskatt somarin lika mytjy om e va sommar åre runt.. :P

Svar: Tack för tipsen! Mytchy sanningar tennar! :D
Julia

2012-08-08 @ 15:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback