SOME DAYS I DON`T KNOW IF I`M WRONG OR RIGHT. YOUR MIND IS PLAYING TRICKS ON YOU, MY DEAR.

 
Den här veckan har jag lite för få timmar på dygnet för alla människor jag vill träffa och lite för lite pengar på kontot för alla middagar, kaffedejter och terasskvällar jag vill unna mig. Det är nog bra att det blir höst snart. Jag tänker att livet blir lite billigare då. Så där kommer en till punkt på min "bra saker med hösten-lista".
 
Kräftskivan som just planerades in är också en positiv sak med hösten. Även om det kanske mer är en sensommar grej. Positivt oberoende. Kräftisar FTW!
 
Och ikväll får jag finbesök av Elina, Simone, Emme och Karolina. Det blir också fest! 
2012-08-15 @ 11:11:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback