SINGING OH, OH, WON`T YOU HELP ME SING THIS SONG.


Idag har jag varit på roadtrip med Dan. Åkte iväg till Alahärmä för att beundra lastbilar. Kanske inte det första jag skulle komma på att göra själv, men det är aldrig fel att lära sig nånting nytt! Och som B brukar säga: "Vetja e ska vaar in fraktar oåv tieg å än, Julia!". Efter lastbilsutställningen mellanlandade vi på Nabben i Maxmo, där vi tog vara på det sista av dagens solsken. Smått perfekt. Nu avslutar jag dagen med senaste avsnittet Suits och en påse makuuni-godis.
 
Och om nån undrar varför jag uppdaterar så mycket om vad jag gör hela tiden, och berättar om alla mina "perfekta" sommardagar,  så kan jag berätta att det är för att det är de här blogginläggen och bilderna jag kommer att leva på hela vintern.
2012-08-10 @ 22:35:52 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback