THERE´S A RIVER IN MY VEINS, IT`S BEEN LOOKING FOR YOU.


...och så det här med bra böcker. Vaknade klockan ett idag, eftersom jag somnade först klockan sex i morse. Detta av den enkla anledningen att boken jag läste (Mistborn) inte tog slut före då. Spännande som sjutton. Så idag har jag verkligen fått tvinga mig själv att plugga istället för att sträckläsa bok nummer två.

Kvällen har tillbringats hos Edith&Jonathan tillsammans med fina typer. God mat, världens coolaste PepsiMax-tårta (Pepsimotiv, inte smak...), och sköna samtal. Det uppskattades sannerligen. Nu borde jag sova för att orka jobba imorgon, men min dygnsrytm är något rubbad. Konstigt nog.
2012-04-23 @ 13:19:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback